خیریه دکتر مصطفی نراقی

تجهیز کلاس هوشمند و آزمایشگاه

equipping smart classrooms stated:

تجهیز کلاس هوشمند در مدارس دخترانه

در سال تحصیلى، 98-97 مدرسه ابتدایى فروردین طاهباز با مساحت 2500 مترمربع و 600 مترمربع بنا در 2 طبقه، با هدف رشد، تربیت و تکوین شخصیت دانش‌آموزان دختر ساکن یکى از مناطق محروم مشهد تاسیس شد. هم اکنون بیش از 400 دانش‌آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. این مقطع شامل 6 پایه اول تا ششم ابتدایى و هر پایه داراى دو کلاس آموزشى با ظرفیت 35 نفر است. پنج کلاس درس نیز به صورت هوشمند جهت تدریس به دانش‌آموزان این مرکز تجهیز و در اختیار معلمان قرار گرفته است تا این عزیزان با کیفیت مناسب‌ترى در عرصه آموزشى تعلیم بپذیرند.

سرکار خانم نهاله نراقی در حمایت از تجهیز کلاس های هوشمند اظهار داشت:

هر کودکی نیازهای آموزشی متفاوت دارد و با سبک خاصی، آموزش می‌پذیرد. کلاس های هوشمند در مدرسه ابتدایی فروردین طاهباز مجهز به طیف وسیعی از فناوری های آموزشی جذاب است که به مربیان کمک می کند تا تجربه یادگیری را دچار تحولی نوین کرده و دانش آموزان را به یادگیری، همکاری و افزایش خلاقیت تشویق کند. این مدرسه شامل ده کلاس با ظرفیت هر کلاس 35 دانش آموز می باشد. همچنین ۷ کلاس درس به صورت هوشمند برای آموزش دانش آموزان این مرکز تجهیز شده است.

نهاله نراقی – عضو هیات امنای خیریه دکتر نراقی

 

تجهیز آزمایشگاه مدارس

تجهیزات آزمایشگاهى به دانش‌آموزان اجازه مى‌دهد تا به صورت عملى آزمایش‌ها را انجام دهند. چنین یادگیرى عملى اغلب درك نظریه‌ها و مفاهیم چالش برانگیز را آسان‌تر مى‌کند. در همین راستا آزمایشگاهى مجهز دایر شد.

علاوه بر هنرستان و مدرسه ابتدایى، خیریه جهت تکمیل مقاطع تحصیلى در مشهد مدرسه متوسطه اول باقر طاهباز را نیز در سال 1397 تاسیس کرد. این مدرسه داراى 2500 مترمربع زیربنا و 600 مترمربع بنا در دو طبقه احداث شد. هم اکنون حدود 400 دانش‌آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

Ms. Nahale Naraghi in support of equipping smart classrooms